סדנה עסקית לעורכי לשון ותוכן

"כמה חודשים אחרי הסדנה שלך אני במקום אחר... כיום אני בקשר עם לקוחות מקסימים, שמשלמים בזמן, מעריכים את העבודה שלי ומשלמים בעין יפה" (בוגרת הסדנה)

4 שעות מוקלטות  |  3 פרקים  |  הצפייה בלי הגבלת זמן  |  400 ש"ח

הסדנה מתאימה לך אם -

  • כבר יש לך עסק בתחום העריכה אבל אתה רוצה להכניס יותר.

  • או שאתה עובד עם הוצאות לאור שמשלמות סכומים מגוחכים, אבל שמעת שיש בחוץ סכומים כפולים ומשולשים ואתה רוצה לדעת איפה ואיך להגיע לשם.

  • או שממש עכשיו אתה יוצא לדרכך כעורך ורוצה לבנות עסק מכניס ומהנה כבר מהרגע הראשון.

והחשוב מכול: הסדנה מתאימה למי שרוצה ומוכן להיות פעיל, להשיג לקוחות במקום לחכות להם, לעבוד עם מגוון רחב של לקוחות, לראות את עצמו כבעל עסק, להיות אחראי לפרנסה שלו ולפתח בכוחות עצמו עסק מצליח (מחייב היפרדות אמיצה מהתירוץ ש"הענף במצב גרוע, לא מוכנים לשלם").

במילים אחרות, אין כאן סודות וקסמים אלא דרכי פעולה קונקרטיות,

והן עובדות, למרבה הפלא, רק אם אכן מוציאים אותן לפועל :)

"הסדנה שלך הייתה ממש הדובדבן שבקצפת, היא כל כך העצימה אותי ונתנה לי בוסט של אנרגיות טובות וביטחון עצמי מהפן המקצועי. זה היה נחוץ ביותר!​" (בוגרת הסדנה)

על מה הסדנה

הסדנה נותנת תשובות שיצמיחו את העסק שלך (ויש שיגידו - גם את החיים):

  1. איך להקים ולשמר מאגר לקוחות מעניינים וטובים?

  2. איך לתמחר עבודת עריכה כך שתהיה מתגמלת ותהלום את ההשקעה ואת המקצועיות שלך?

 

בסדנה לא נדבר בכלל על ענפים שהגיעו לסף קריסה וכבר אין בהם כסף, כמו הוצאות לאור, עיתונות, מגזינים וכתוביות. על אלה דיברו איתנו מספיק, וזה פחות הוכיח את עצמו...

על מה כן נדבר?

* איפה הכסף?

* מי הם הלקוחות שלנו, איך מוצאים אותם ואיך מגיעים אליהם?

* איך מקימים ומשמרים מאגר לקוחות מגוון, מעניין ורווחי?

* איך מתמחרים עבודה? כל עבודה, בכל תחומי העריכה.

* אילו שיקולים אישיים, מקצועיים וטכניים יש להביא בחשבון כדי שהעבודה באמת תשתלם לנו?

* איך להגדיל את הסיכוי שדווקא הצעת המחיר שלי תתקבל?

מבנה הסדנה

הסדנה מעשית מאוד וכוללת שלושה פרקים:

פרק 1: מבוא שעושה סדר + עקרונות יסוד חשובים 

פרק 2: מי הלקוחות שלנו ואיך מוצאים אותם - נעבור על כל סוגי הלקוחות באינטרנט, אקדמיה, המדינה, השוק הפרטי, המגזר השלישי, אנשים פרטיים ומשרדי פרסום. נראה איך להגיע אליהם ואיך להתחיל.

פרק 3: סודות התמחור, מצלצול הטלפון ועד צלצול המטבעות - שאלות יסוד בתמחור, שיקולים שקשורים ללקוח, שיקולים שקשורים לטקסט, איך לכתוב הצעת מחיר שמכסה את כל האפשרויות וכמה טיפים מנצחים לסיום.

 

"שנת המס עוד מעט נגמרת, ורציתי לשתף אותך בעובדה שההכנסות שלי מהעסק הוכפלו ביחס לשנה שעברה! אין לי דרך אחרת להסביר את הקפיצה בהכנסות אלא לתלות אותה בסדנה שלך.

משהו השתנה, הגישה, המחירים, התענוג לעבוד!" (בוגרת הסדנה)

על המנחה: כנרת יפרח

למדתי עריכת לשון בבר-אילן כשפרופ' אמציה פורת עוד לימד שם (כן, זכיתי :).

מאז אני מנהלת עסק מצליח (טפו טפו חמסה חמסה) לעריכה ולכתיבה ומעבירה סדנאות לעורכות, לעובדים בארגונים ולכותבים.

את הסדנאות לעורכות אני מעבירה כבר כשמונה שנים, והן עזרו ליותר מ-120 עורכות לסלול לעצמן דרך עסקית ורווחית.

מחיר

400 ₪ (כולל מע"מ, הוצאה מוכרת)

את הסכום הזה תוכל להחזיר לעצמך בקלות כבר בהצעת המחיר הבאה שלך, בעזרת הכלים מהסדנה. 

ואני כל כך בטוחה שהסדנה תתאים לך, עד שאני מוכנה להבטיח שאם היא לא תחדש לך - תקבל את מלוא התשלום חזרה בלי לשאול שאלות.

איך להירשם ולצפות בסדנה

אחרי התשלום יישלחו אוטומטית למייל שלך פרטי הכניסה לסדנה ותוכל להתחיל לצפות בה.

כמובן, תקבל למייל גם חשבונית, כדי לדווח על הסדנה כהוצאה מוכרת.

הצפייה היא ללא הגבלת זמן, כך שתוכל לצפות בה כשנוח לך ולחזור ולהיזכר בדברים שוב ושוב.

"רק שתדעי שהמון המון ממה שאמרת בסדנה פשוט הולך איתי. כל הזמן. זו כנראה הייתה נקודת ציון בשבילי. יש כל מה שהיה לפני, ויש אחרי. עולם אחר" (בוגרת הסדנה) 

אז קדימה, לעסק :)