כנרת יפרח
054-7675598
kinnerety@gmail.com© נמלה 2019
  • Facebook - Microcopy Book
  • YouTube - Microcopy
  • Pinterest - Black Circle
  • Linkedin - Kinneret Yifrah

מיקרו-טיפ

אם שימוש שגוי בממשק עלול לגרום בעיה למשתמשים, למשל להוציא אותם מהתהליך או למחוק את כל מה שהם מילאו, כדאי לתת הנחיות ברורות ובולטות לאופן השימוש גם במקומות שנראים לכם מובנים מאליהם. ככל שלפעולה יש יותר השלכות – כך כדאי יותר להסביר אותה.

איך כותבים מיקרו-קופי
קבלו מדריך אחד מלא עם כל הכלים והעקרונות, בליווי עשרות דוגמאות של מיקרו-קופי בעברית ובאנגלית

איך מתחילים לכתוב מיקרו-קופי

העולם צריך עוד כותבי מיקרו-קופי! אתם באים?

 

ב-28 במרץ יתקיים במשרדי פפר בתל אביב מפגש ערב (18:30-21:30) חינמי שמיועד לענות לשאלות של אלה שמעוניינים להיות כותבי מיקרו-קופי ולא יודעים איך מתחילים ואיך זה עובד.

 

הבהרה: המפגש לא עוסק במיקרו-קופי. בכלל. לא נסביר מה זה מיקרו-קופי, לא נסביר למה הוא חשוב או איך כותבים אותו, ולא נראה שום צילומסך. נדבר רק על איך הופכים אותו למקצוע: לקוחות, תמחור, תהליך העבודה. אם אתם רוצים ללמוד על כתיבת מיקרו-קופי בואו לסדנה.

 

למי מיועד המפגש

אם אתם חברים בקבוצת המיקרו-קופי בפייסבוק ורוצים להיכנס לתחום
אם אתם מתחום התוכן עם נטייה טכנולוגית
או שאתם מתחום חוויית משתמש עם נטייה לתוכן
אבל פשוט לא יודעים איך נהיים כותבי מיקרו-קופי –
המפגש הזה הוא בשבילכם.

 

ועוד משהו: מאחר שהשוק הישראלי כמעט לא מעסיק כותבי מיקרו-קופי שכירים, המפגש מיועד בעיקר למי שיעסוק בזה בפרילאנס ולמי שרוצה להוסיף מיקרו-קופי לסל המוצרים הקיים בתחום התוכן או ה-UX. מצד שני, גם אם תחפשו אחר כך עבודה כשכירים - המפגש יתרום לכם המון ידע על תהליך הכתיבה בפועל.


את רצינית? אפשר להתפרנס ממיקרו-קופי?

זה קורה ובגדול: חברות גדולות וקטנות, סטארטאפים, תאגידים וכל מה שבאמצע, מחפשים כותבי מיקרו-קופי ומאפייני שפה לאתרים ולאפליקציות, בעברית ובאנגלית (וגם בשפות אחרות), בהיקפים ענקיים וקטנטנים, ל-B2B ולקונסיומרס. ממש כולם.

 

ואף שיש כבר לא מעט כותבים וכותבות פעילים מאוד - יש המון עבודה וצריך עוד כותבים. מהר.

 

גם אם תתמקדו רק במיקרו-קופי (כמוני), וגם אם תיתנו מוצרים משלימים כמו אפיון UX, כתיבת תוכן לאתרים או קופירייטינג - יש המון מה לעשות בתחום.

 

איך יתנהל המפגש

זה יהיה דיון פתוח של שאלות ותשובות ונכסה בו כמה שיותר מהנושאים הבאים:

  • איך מתחילים?

  • איך משיגים עבודות ראשונות?

  • מי הלקוחות?

  • איך מגיעים אליהם ואיך הם מגיעים אלינו?

  • איך מתמחרים עבודת מיקרו-קופי?

  • איך עובד תהליך הכתיבה מרגע שנסגרה הצעת המחיר ועד שמעבירים את הטקסטים ללקוח?

  • איך כותבים את המיקרו-קופי בפועל, טכנית?

וכל שאלה מעשית שהטרידה את מנוחתכם ומנעה מכם להפוך לכותבי מיקרו-קופי כבר מזמן. 

חוץ ממני יענו על השאלות כמובן סתיו ורעות, שמנהלות איתי את הקבוצה, וכותבי מיקרו-קופי נוספים שכבר כותבים וכותבות במרץ למבחר לקוחות.

 

מתי

28 במרץ, 18:30, יימשך כשלוש שעות

 

איפה

משרדי פפר

מגדל שלום, תל אביב

 

כמה זמן

כשלוש שעות, אבל אפשר ללכת בכל שלב שרוצים.

 

כמה עולה

חינם. סירייסלי.

 

איך נרשמים

דרך קבוצת הפייסבוק מיקרו-קופי: כותבים UX, פשוט עושים גואינג באירוע.

אם אתם עוד לא חברי הקבוצה, הצטרפו ואז תעשו גואינג.

 

נתראה,
כנרת

Please reload

עוד פוסטים שיהפכו את המוצר שלכם לשיחה טובה ומעניינת
Please reload