Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page
עסקי עורכות ועורכים.jpg

קורס עסקי לעורכות ולעורכים: תמחור ומאגר לקוחות

קורס דיגיטלי

"כמה חודשים אחרי הסדנה שלך אני במקום אחר...
כיום אני בקשר עם לקוחות מקסימים שמעריכים את העבודה שלי ומשלמים בזמן ובעין יפה" (בוגרת הסדנה)

הצפייה בלי הגבלת זמן

3 פרקים

400 ₪

הקורס מעשי מאוד וכולל שלושה פרקים

מבוא שעושה סדר +
עקרונות יסוד חשובים

1

מי הלקוחות שלנו ואיך מוצאים אותם

נעבור על כל סוגי הלקוחות באינטרנט, אקדמיה, המדינה, השוק הפרטי, המגזר השלישי, אנשים פרטיים ומשרדי פרסום. נראה איך להגיע אליהם ואיך להתחיל

2

סודות התמחור, מצלצול הטלפון ועד צלצול המטבעות

שאלות יסוד בתמחור, שיקולים שקשורים ללקוח, שיקולים שקשורים לטקסט, איך לכתוב הצעת מחיר שמכסה את כל האפשרויות וכמה טיפים מנצחים לסיום

3

"שנת המס עוד מעט נגמרת, ורציתי לשתף אותך בעובדה שההכנסות שלי מהעסק הוכפלו ביחס לשנה שעברה! אין לי דרך אחרת להסביר את הקפיצה בהכנסות אלא לתלות אותה בסדנה שלך. משהו השתנה, הגישה, המחירים, התענוג לעבוד!" (בוגרת הסדנה)

  • כבר יש לך עסק בתחום העריכה אבל את רוצה להכניס ממנו יותר.

  • או שאת עובדת עם הוצאות לאור שמשלמות סכומים מגוחכים, אבל שמעת שיש בחוץ סכומים הרבה יותר גבוהים ואת רוצה לדעת איפה ואיך להגיע לשם.

  • או שממש עכשיו את יוצאת לדרכך כעורכת ורוצה לבנות עסק מכניס ומהנה מהרגע הראשון.


והחשוב מכול: הקורס מתאים למי שרוצה ומוכנה להיות פעילה, להשיג לקוחות במקום לחכות להם, לעבוד עם מגוון רחב של לקוחות, לראות את עצמה כבעלת עסק, להיות אחראית לפרנסה שלה ולפתח בכוחות עצמה עסק מצליח (מחייב היפרדות אמיצה מהתירוץ ש"מצב הענף גרוע, לא מוכנים לשלם").


במילים אחרות, אין כאן סודות וקסמים אלא דרכי פעולה קונקרטיות, והן עובדות - למרבה הפלא - רק אם אכן מוציאים אותן לפועל :)

"הסדנה שלך הייתה ממש הדובדבן שבקצפת, היא כל כך העצימה אותי ונתנה לי בוסט של אנרגיות טובות וביטחון עצמי מהפן המקצועי. זה היה נחוץ ביותר!​" (בוגרת הסדנה)
הקורס מתאים לך אם

הקורס נותן תשובות שיצמיחו את העסק שלכן (ויש שיגידו - גם את החיים):
1. איך להקים ולשמר מאגר לקוחות מעניינים וטובים
2. איך לתמחר עבודת עריכה כך שתהיה מתגמלת ותהלום את ההשקעה ואת המקצועיות שלך

בקורס לא נדבר בכלל על ענפים שהגיעו לסף קריסה וכבר אין בהם כסף, כמו הוצאות לאור, עיתונות, מגזינים וכתוביות. על אלה דיברו איתנו מספיק, וזה פחות הוכיח את עצמו...

על מה כן נדבר?

  • איפה הכסף?

  • מי הם הלקוחות שלנו, איך מוצאים אותם ואיך מגיעים אליהם?

  • איך מקימים ומשמרים מאגר לקוחות מגוון, מעניין ורווחי?

  • איך מתמחרים עבודה? כל עבודה, בכל תחומי העריכה.

  • אילו שיקולים אישיים, מקצועיים וטכניים יש להביא בחשבון כדי שהעבודה באמת תשתלם לנו?

  • איך אפשר לשפר את הסיכויים שדווקא הצעת המחיר שלי תתקבל?

על מה הקורס בדיוק
קצת עליי: כנרת יפרח

למדתי עריכת לשון בבר-אילן כשפרופ' אמציה פורת עוד לימד שם (כן, זכיתי :) מאז אני מנהלת עסק מצליח (טפו טפו חמסה חמסה) לעריכה ולכתיבה ומעבירה סדנאות לעורכות, לעובדים בארגונים ולכותבים. 

את הסדנאות לעורכות אני מעבירה כבר כשמונה שנים, והן עזרו ליותר מ-120 עורכות לסלול לעצמן דרך עסקית ורווחית.

%D7%94%D7%AA%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%
photo-1589905807496-13be277be8d0.jpg

"רק שתדעי שהמון המון ממה שאמרת בסדנה פשוט הולך איתי. כל הזמן. זו כנראה הייתה נקודת ציון בשבילי. יש כל מה שהיה לפני, ויש אחרי. עולם אחר" (בוגרת הסדנה) 

400

הוצאה מוכרת
הצפייה ללא הגבלת זמן

הקורס לצפייה אישית בלבד

את הסכום הזה (והרבה יותר ממנו)  תחזירי לעצמך בקלות כבר בהצעת המחיר הבאה שתיתני בעזרת הכלים הנלמדים בסדנה.

ואני כל כך בטוחה שהסדנה תתאים לך, עד שאני מוכנה להבטיח שאם היא לא תחדש לך - תקבלי את מלוא התשלום חזרה בלי לשאול שאלות.

bottom of page