פסיקים וחברים אחרים.jpg

הרצאה לארגונים ולכנסים

לקוחות הם 

הקופירייטרים

הכי טובים

במקום לכתוב קלישאות שיוקו ומכירה ששמענו כבר באלף גרסאות – קחו לכם כמה שעות, אפילו יום שלם, והקשיבו למילים של קהל היעד.

הקשיבו גם למה שהם אומרים וגם למילים שבהן הם משתמשים. אחרי יום כזה לא תצטרכו עוד להמציא כלום מאפס, ויהיה לכם מאגר של קופי מעולה להשתמש בסושיאל, במיילים ובמיקרו-קופי.

 

בהרצאה נראה איך ואיפה מקשיבים לקהל היעד באמצעות:

1. קבוצות פייסבוק

2. סקרים שנעשו עם שאלות פתוחות

3. שיחות טלפון ביוזמתם, ביוזמתנו ובמוקדי שירות ומכירה

אם תשתמשו נכון באוצרות שתמצאו שם, תדעו לדבר בדיוק על מה שחשוב לקהל היעד, והם מצידם ירגישו שהגיעו בדיוק למקום הנכון.

אחרי ההרצאה הזאת לא תצטרכו להמציא שום דבר. כל הקופי כבר נמצא אצל הלקוחות שלכם


משך ההרצאה: כשעה

 

הרצאה אונליין או פרונטלית

כנרת יפרח

מנהלת את נמלה – סטודיו למיקרו-קופי, מאפיינת שפה למותגים מכל המינים והסוגים, מחברת הספר "מיקרו-קופי: המדריך המלא", מנהלת-שותפה של קהילת המיקרו-קופי בפייסבוק, מרצה ומנחה סדנאות

 
התעשייה קרדיט לReut Kersz.jpg