פסיקים וחברים אחרים.jpg

הרצאה לארגונים ולכנסים

סטטוס

עם אופי

 

למה שמישהו יקרא דווקא את הסטטוסים שלך בתוך הפיד המטורף שלו?

למה יש עמודים עם אופי מגובש שמושכים קהל מדויק ונאמן, ויש עמודים ש... אף אחד לא סופר?

 

בפייסבוק אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיות בנליים ולכתוב איך שכולם כותבים.

כל מותג צריך שתהיה לו שפה מיוחדת משלו ומסרים שמושכים (ומשמרים!) בדיוק את קהל היעד הנכון.

 

בהרצאה נעבור על שלוש טעויות קריטיות בכתיבת סטטוסים, ונראה איך להימנע מהן ואיך להגיע לכתיבה מקורית, רעננה ואפקטיבית, כזאת שמתאימה בדיוק למותג שלך ולקהל שלך.

 

כמובן, יהיו דוגמאות ממגוון עמודים עסקיים בפייסבוק, טובים יותר או פחות :)

ההרצאה תתאים לכם אם אתם מנהלים עמוד פייסבוק עסקי לעצמכם או לאחרים.

 
  • "אני עוסקת בשיווק כבר 15 שנה ומעטות הן ההרצאות שמצליחות לתת לי ערך, לפקס ולמקד אותי. שלך לגמרי כזו!"
     

  • "שהערך שאני מקבלת הוא מעל ומעבר לציפיות שלי והתמורה היא הרבה מעבר להולמת - זו הייתה ההרגשה שלי כשיצאתי מההרצאה של כנרת יפרח על סטטוסים מעוררי עניין בפייסבוק".
     

  • "הייתי בהרצאה, ואין לי מילים להסביר לך כמה זה היה מדויק, עוצמתי, מעשיר, מניב, אני לא מפסיקה לדבר עליה עם כל אחת מהחברות העצמאיות שלי".
     

  • "שמעתי שהיה מפיל לסתות. ממש ממש מצטערת שלא הייתי".

 
דברים שאמרו על ההרצאה
אין לכתוב תוכן שיוצר אנגייג'מנט

כשעה וחצי | עד 50 משתתפים

 
 

הרצאה אונליין או פרונטלית

כנרת יפרח

מנהלת את נמלה – סטודיו למיקרו-קופי, מאפיינת שפה למותגים מכל המינים והסוגים, מחברת הספר "מיקרו-קופי: המדריך המלא", מנהלת-שותפה של קהילת המיקרו-קופי בפייסבוק, מרצה ומנחה סדנאות

 
התעשייה קרדיט לReut Kersz.jpg