טל פלורנטין וכנרת יפרח מגישים:
הבאנדל המושלם לצוותי מוצר, שיווק וכתיבה
יסודות ה-UX של טל פלורנטין (טה-דם!)
+ כתיבת מיקרו-קופי (שלי כמובן)
ויש לכם תמונה מלאה של חוויית המשתמשים מקצה לקצה
קורס דיגיטלי 1
יסודות וסודות חוויית המשתמש
טל פלורנטין
10 שעות
32 שיעורים ב-4 חלקים
-
הגדרה נכונה של יעדי חוויית משתמש
-
איך מעריכים אם ממשק המשתמש הוא טוב, בתהליך בחינה אבסולוטי ולא לפי הדעות של האנשים בחדר
-
למה המונח UI/UX מזיק למוצר
-
תהליך העבודה המומלץ ומערכת היחסים הנכונה בין הגורמים המעורבים
אסטרטגיה ויעדים
1
-
למה כדאי לכם להכיר את המשתמשים
-
איך מחליטים מה נרצה לדעת ואילו שאלות לשאול
-
מה הטכניקות למחקר המשתמשים ומתי כדאי להשתמש בכל טכניקה
-
איך אוספים מידע על קהל היעד גם כשאין לנו גישה ישירה למשתמשים
-
איך עושים מחקר גרילה גם בלי תקציב
מחקר משתמשים
וניתוח קהל היעד
2
-
מהו המעגל הקוגניטיבי ואיך עובדת מערכת ההפעלה האנושית
-
למה מה שהמשתמשים שלכם רואים שונה ממה שאתם רואים
-
10 פרקים מעמיקים עם כל עקרונות היסוד בסידור מסכים לדסקטופ
-
איך מובילים את העיניים של המשתמשים בדיוק במסלול שרציתם
-
איך מתקשרים עם משתמשים ועוזרים להם לקרוא גם ב-2021?
תכנון מנצח של ממשקים
3
-
מה מאפיין את ההתנהגות של משתמשים בסמארטפון
-
איך מחליטים מה נכון לשים בכל אחד מה-DEVICES השונים
-
למה עיצוב רספונסיבי זה לא רעיון טוב ומה צריך לעשות במקומו
-
תכנון נכון של ממשקי משתמש לסמארטפון והתאמה לגודל ולצורך האחיזה
-
הלוגיקה וההיגיון מאחורי טרנדים בעיצוב ומה יהיה נכון למוצר שלכם
אסטרטגיית מובייל
4
-
אנשי ונשות שיווק ודיגיטל
שנוגעים גם ב-UX ובכתיבה ל-UX
ורוצים לתת ערך גבוה יותר ללקוחות
או לצוותים אחרים בארגון
-
מנהלי חנויות אונליין (איקומרס)
-
ארגונים גדולים שרוצים לעודד שירות עצמי ולעזור למשתמשים לבצע פעולות בעצמם ובקלות
-
צוותי מוצר שאחראים גם על ה-UX והקופי במוצר ורוצים להבין יותר בשני התחומים כדי לשדרג את המוצר, או כדי לעבוד טוב יותר מול מאפיינים וכותבים
-
כותבות וכותבי UX (מיקרו-קופי) וכתיבה טכנית שעוד לא למדו מיקרו-קופי במסודר ורוצים להכיר גם את יסודות ה-UX כדי להיכנס לתחום עם יתרון, לקבל ביטחון ולתקשר טוב יותר עם צוותים אחרים
למי הבאנדל מתאים
קורס דיגיטלי 2
מיקרו-קופי (כתיבת UX): המשתמשים שלכם יתאהבו
כנרת יפרח
3 שעות
12 שיעורים, מתאים גם למוצרים באנגלית.
לא כולל את הספר, כן כולל תרגול וקבצים שימושיים להורדה.
לאפיין למוצר או למותג שפה יעילה וייחודית, שמקדמת גם את היעדים העסקיים וגם את המטרות של המשתמשים
-
מה זה אפיון שפה ואיך הוא מקדם את המטרות העסקיות
-
החלטה על אופי המותג וגיבוש סגנון הכתיבה
-
כתיבה לקהל רחב ושמירה על עקביות מול קהלים שונים
-
ארבעת השלבים באפיון שפה
מבוא לאפיון שפה
1
להיות ברורים ופשוטים לכל אדם, לכתוב במילים שמשתמשים מבינים מהר ובקלות ולכל המגדרים
-
איך לשחרר את הכתיבה האקדמית והמשפטית
-
איך לכתוב בשפה טבעית ופשוטה, גם בנושאים רשמיים ורציניים
-
פתרון בעיית הזכר והנקבה בעברית
-
טיפים וטריקים לכתיבה לכל המגדרים
כתיבה בשפה מדוברת ושוויונית
2
לשאול את השאלות הנכונות ולבחור את המילים המתאימות כדי ליצור אנגייג'מנט ולהניע לפעולה באפקטיביות
-
השאלה החשובה ביותר בהנעה לפעולה
-
איך למצוא את השפה של המשתמשים ולהשתמש בה
-
טיפים מעשיים להנעה לפעולה באתרים, באפליקציות והרשמה לניוזלטר
-
איך מנסחים כפתורים נותני ערך שמגדילים המרות
-
ההבדל בין כפתורים פונקציונליים לכפתורי מכירה
הנעה לפעולה
וכפתורים אפקטיביים
3
-
ניסוח הודעות שגיאה שבאמת עוזרות
-
איך להיעזר במיקרו-קופי כדי לצמצם פניות לתמיכה
-
איך להפיג חששות, לבקש פרטים ולעודד הרשמה
-
מיקרו-קופי אפקטיבי להודעות הצלחה, מצבי אפס, זמני המתנה ועמודי 404
כתיבה לכל אלמנט ב-UI
4
טל פלורנטין
מהדמויות המובילות את תחום חוויית המשתמש בשני העשורים האחרונים, ממקום של תפיסת עולם נישתית אל לב המיינסטרים של תכנון המוצרים הדיגיטליים.
מחבר הספר חוויית המשתמש שהפך לסטנדרט באקדמיה ובתעשייה.
מהמרצים הפעילים בישראל בתחום, מרצה מוערך באקדמיה, בתעשייה ובכנסים בארץ ובעולם.
זוכה פרס ה-UX Award הבינלאומי.
מייסד ומנכ"ל Summurai - פלטפורמת תוכן חדשנית שעוזרת לארגונים להנגיש תוכן וידע לאנשים עסוקים באמצעות תקצירים קוליים.
כנרת יפרח
מנהלת סטודיו נמלה למיקרו-קופי, מאפיינת שפה וכותבת לארגונים המובילים בארץ ולממשלה.
מחברת הספר מיקרו-קופי: המדריך המלא, שאנשי ונשות מקצוע מ-50 מדינות משתמשים בו יום-יום. הספר תורגם ל-6 שפות.
מייסדת ומנהלת-שותפה של הקהילה המקצועית.
מרצה בכנסים ובארגונים ומעבירה סדנאות לכתיבת מיקרו-קופי לארגונים.
פועלת לתת לכמה שיותר אנשי ונשות מקצוע את הכלים לכתוב מיקרו-קופי בעצמם.