10 כללי הזהב של מיקרו-קופי
-
צוותי מוצר, אפיון ועיצוב
-
צוותי שיווק שאחראים על מוצרים דיגיטליים
-
מנהלי ומנהלות אתרים ומותגים
-
צוותי תוכן שכותבים למוצרים דיגיטליים
-
צוותי פיתוח שרוצים לקבל תמונה רחבה יותר
-
העשרה לכותבים בתחומים משיקים
למי ההרצאה מיועדת
על מה נדבר
מיקרו-קופי הוא המילים במוצרים דיגיטליים שמטרתן לעזור לגולשים לבצע משימות בקלות, להניע אותם לפעולה, לחזק את הקשר שלהם עם המותג, ובכלל – להפוך את המסכים הרגילים והמשעממים לחוויה מעניינת, מרגשת וחיובית.
למשל: הטקסט שעל הכפתורים, הנחיות בטולטיפס, הודעות שגיאה, ההזמנה להירשם לאתר או לניוזלטר, השדות ומה שבתוכם, הודעות הצלחה ועוד.
בהרצאה יינתנו עקרונות וכלים שתוכלו ליישם באתר שלכם כבר מחר, לכתיבת מיקרו-קופי שיוצר חוויה, משפר את השמישות ואת ההמרות ומחזק את המיתוג והבידול שלכם.
ההרצאה מלווה בעשרות צילומי מסך מאתרים ומאפליקציות אמיתיים בארץ ובחו”ל.
ההרצאה מועברת בעברית.
הדוגמאות הן חצי-חצי בעברית ובאנגלית.
אפשר להזמין הרצאה עם דוגמאות באנגלית או בעברית בלבד.
שפה
שעה פלוס-מינוס, בדרך כלל שעה וחצי עם שאלות