הרצאה דיגיטלית
סטטוס עם אופי: איך לכתוב תוכן שיוצר אנגייג’מנט
“ אני עוסקת בשיווק כבר 15 שנה ומעטות הן ההרצאות שמצליחות לתת לי ערך, לפקס ולמקד אותי. שלך לגמרי כזו!”
כותבי וכותבות תוכן
אנשי ונשות שיווק
מכל ענף ומכל ארגון
בעלי ובעלות עסקים קטנים שכותבים לעצמם
נשות ואנשי דיגיטל שכותבים בשביל לקוחות
מתאים ל
למשוך דרך הכתיבה לקוחות שבדיוק מתאימים לך.
3
לכתוב סטטוסים עם אופי ברור ומגובש.
2
לזהות כתיבה בנאלית ומשעממת שמרחיקה לקוחות, וגם להימנע ממנה.
1
מה תדעו לעשות אחרי ההרצאה
כמובן, יהיו דוגמאות ממגוון עמודים עסקיים בפייסבוק, טובים יותר או פחות :)
כל מותג צריך שתהיה לו שפה מיוחדת משלו ומסרים שמושכים (ומשמרים!) בדיוק את קהל היעד הנכון. בהרצאה נעבור על שלוש טעויות קריטיות בכתיבת סטטוסים, ונראה איך להימנע מהן ואיך להגיע לכתיבה מקורית, רעננה ואפקטיבית, כזאת שמתאימה בדיוק למותג שלך ולקהל שלך.
על מה נדבר
“שמעתי שהיה מפיל לסתות. ממש ממש מצטערת שלא הייתי”
“הייתי בהרצאה, ואין לי מילים להסביר לך כמה זה היה מדויק, עוצמתי, מעשיר, מניב, אני לא מפסיקה לדבר עליה עם כל אחת מהחברות העצמאיות שלי”
“שהערך שאני מקבלת הוא מעל ומעבר לציפיות שלי, והתמורה היא הרבה מעבר להולמת - זו הייתה ההרגשה שלי כשיצאתי מההרצאה שלך על סטטוסים מעוררי עניין בפייסבוק”
עפו על ההרצאה
כנרת יפרח
מנהלת את נמלה – סטודיו למיקרו-קופי, מאפיינת שפה למותגים מכל המינים והסוגים, מחברת הספר "מיקרו-קופי: המדריך המלא", מנהלת-שותפה של קהילת המיקרו-קופי בפייסבוק, מרצה ומנחה סדנאות